wtorek, 7 stycznia 2014

Miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać.

Ubiegłe dni upłynęły mojej najbliższej przyjaciółce na szukaniu stworzonego dla niej mieszkania. Znacząca była dla niej głównie lokalizacja – w głównej mierze spokój i cicha okolica, ale i dobry dojazd do Warszawy. Zaproponowałam jej, że warto przemyśleć ofertę mieszkań w Markach – spokojnym oraz uroczym miasteczku graniczącym z Warszawą. Wydaje mi się, że tego typu miasteczka są idealnym rozwiązaniem dla ludzi takich jak moja Gosia. Wspólnie się tam wybrałyśmy i mamy wrażenie, że to rzeczywiście dobre miejsce dla młodych ludzi z dziećmi. Sporo tam cichych i bezpiecznych obszarów, jest krajobrazowy park, są place zabaw, a dojeżdżanie do stolicy trwa kilkanaście minut. Dużo więcej na temat szukania odpowiedniej lokalizacji: Ida.pl Z www.fotosik.pl i wmoimdomku.wordpress.com

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia. Twój blog też bardzo lubię. Bardzo interesujący blog. Dodaję go do mojej listy linków na: http://najlepszeblogioprojektach.blogspot.com/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący post. Dodaję Ciebie do mojej listy najlepszych blogów o domach i mieszkaniach: najlepszeblogi-dommieszkanie.blogspot.com. Na pewno jeszcze nie raz tutaj zajrzę. Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń